Rockowa 15 - Notowanie 679 z dn. 08.10.26

Moderator: Cross

Awatar użytkownika
Karol96
Posty: 2929
Rejestracja: 28 wrz 2022, 17:04
Płeć:

Rockowa 15 - Notowanie 679 z dn. 08.10.26

Post autor: Karol96 »


01.01.49 Ninth Key - Happy Feels Like (Po raz 14.)
02.02.02 Architects - Machine
03.03.33 Nickelback - Rattle The Cage

04.06.19 Europe - Scandinavian Eyes
05.13.15 IRA - Za każdy dzień
06.10.09 In This Moment ft. Dayseeker - I Want To Believe

07.05.10 EWA KOC - Teraz moja kolej
08.09.09 Bear McCreary ft. Slash, Duff McKagan, Chad Smith, and Brendan McCreary - Cool Kids
09.11.49 SCATTERBRAIN - Bitter
10.12.04 Against the Current - Protégé
11.14.22 Nevertel - Last Breath
12.15.20 Evanescence - Tell Me When You've Had Enough

13.04.04 Piotr Cugowski - Syzyf
14.07.07 The Offspring - I Wanna Be Sedated
15.08.14 The Rolling Stones - You Know I'm No Good


PROPOZYCJE
I Prevail - Rain
Five Finger Death Punch - Legacy
Ronde - Paradise
ODPOWIEDZ